Inwentaryzacja środków trwałych, środków trwałych w budowie, wartości niematerialnych oraz niskocennych składników majątku wraz z uzupełnieniem danych wskazanych przez Zamawiającego
ZAPYTANIE O INFORMACJĘ CENOWĄ (RFI)
Inwentaryzacja środków trwałych, środków trwałych w budowie, wartości niematerialnych oraz niskocennych składników majątku wraz z uzupełnieniem danych wskazanych przez Zamawiającego dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej.
Osoby prowadzące:
- Dorota Sochacka, Kierownik Zespołu Ewidencji Majątku, dorota.sochacka@pansa.pl
- Jolanta Smuga-Małysko, Kierownik Działu Rachunkowości i Sprawozdawczości, jolanta.smuga@pansa.pl
- Przemysław Marciniak, Gł. specjalista d/s kontrolingu, przemyslaw.marciniak@pansa.pl
TERMIN SKŁADANIA ODPOWIEDZI NA RFI – do 15 lipca 2021 r., do godz. 12:00 mailowo na adresy: dorota.sochacka@pansa.pl, jolanta.smuga@pansa.pl oraz przemyslaw.marciniak@pansa.pl .