Ogłoszenie dotyczące zadania „ Dostawa części zamiennych do foteli obrotowych firmy RICARO model GUARD 24/7”

image_pdfimage_print

Ogłoszenie dotyczące zadania „ Dostawa  części zamiennych do foteli obrotowych firmy RICARO model GUARD 24/7”

Zamówienie nie przekracza równowartości 30 000 Euro i zgodnie z art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U z 2013 r. poz.907  z późn. zm. ) Ustawy nie stosuje się.

Polska Agencja Żeglugi Powietrznej prowadzi analizę rynku w celu określenia  wartości przedmiotu zamówienia na dostawę do siedziby Zamawiającego oryginalnych  części zamiennych do foteli obrotowych firmy RICARO model Guard 24/7 .

 

W związku z powyższym , zwraca się z prośbą o wycenę  wykazanych części zamiennych. W cenę części  należy skalkulować koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, tj. Centrum Zarządzania Ruchem Lotniczym ,ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa.

PAŻP oświadcza, że oferty mają posłużyć do wyceny oraz dalszego procedowania zamówienia i zawarte wymagane dane handlowe nie będą udostępniane żadnym innym podmiotom ani wykorzystywane do innych celów.

 

1. Wykaz części zamiennych do wyceny

W cenę części zamiennych należy skalkulować koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, tj. Centrum Zarządzania Ruchem Lotniczym ,ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa

 

 

 

Siedziba Zamawiającego

 

CZRL ,02-147 Warszawa, ul. Wieżowa 8

 LP

Część zamienna/ podzespół

Cena jednostkowa

Ilość/szt.

Wartość netto w zł

Wartość brutto w zł

1.

 Mechanizm fotela z podstawą

 

25

 

 

2.

Pokrętło regulacji odchylenia oparcia

 

20

 

 

3.

Nakładka na podłokietnik

 

40

 

 

4.

Podłokietnik 4 D – 2L/ 2 P

 

4

 

 

Wartość ogółem:

///////////////

//////////////

/////////////////

 

 

 

 

Dodatkowe składniki oferty:

1. Termin realizacji dostawy  od daty podpisania umowy  –

2.  Gwarancja na wymienione części zamienne, podzespoły  –

3. Warunki płatności – przelew, 21 dni od daty otrzymania faktury i podpisania protokołu przyjęcia usługi , zamawiający dopuszcza płatność na podstawie faktur cząstkowych.

4. Informacje dodatkowe

Oferta powinna zawierać:

– cenę netto i brutto dla każdej pozycji w pkt.1,

– kopie dokumentów: wypis KRS, nadanie NIP, Regon,

Przygotowanie oferty na koszt Wykonawcy.

Oferty można składać do dnia 08.12.2014 r., na adres – Polska Agencja Żeglugi Powietrznej , Dział AZN, 02-147 Warszawa, ul. Wieżowa 8  nr faxu. 22 574 52 18 lub pocztą elektroniczną  a.malesa@pansa.pl; d.kacprzak@pansa.pl

Zastrzegamy sobie prawo swobodnego wyboru oferty.

Zmiana rozmiaru czcionki
Kontrast