Ogłoszenie dotyczące zadania „ Dostawa części zamiennych do foteli obrotowych firmy RICARO model GUARD 24/7”
Ogłoszenie dotyczące zadania „ Dostawa części zamiennych do foteli obrotowych firmy RICARO model GUARD 24/7”
Zamówienie nie przekracza równowartości 30 000 Euro i zgodnie z art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U z 2013 r. poz.907 z późn. zm. ) Ustawy nie stosuje się.
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej prowadzi analizę rynku w celu określenia wartości przedmiotu zamówienia na dostawę do siedziby Zamawiającego oryginalnych części zamiennych do foteli obrotowych firmy RICARO model Guard 24/7 .
W związku z powyższym , zwraca się z prośbą o wycenę wykazanych części zamiennych. W cenę części należy skalkulować koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, tj. Centrum Zarządzania Ruchem Lotniczym ,ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa.
PAŻP oświadcza, że oferty mają posłużyć do wyceny oraz dalszego procedowania zamówienia i zawarte wymagane dane handlowe nie będą udostępniane żadnym innym podmiotom ani wykorzystywane do innych celów.
1. Wykaz części zamiennych do wyceny
W cenę części zamiennych należy skalkulować koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, tj. Centrum Zarządzania Ruchem Lotniczym ,ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa
Siedziba Zamawiającego
CZRL ,02-147 Warszawa, ul. Wieżowa 8 |
|||||
LP |
Część zamienna/ podzespół |
Cena jednostkowa |
Ilość/szt. |
Wartość netto w zł |
Wartość brutto w zł |
1. |
Mechanizm fotela z podstawą |
|
25 |
|
|
2. |
Pokrętło regulacji odchylenia oparcia |
|
20 |
|
|
3. |
Nakładka na podłokietnik |
|
40 |
|
|
4. |
Podłokietnik 4 D – 2L/ 2 P |
|
4 |
|
|
Wartość ogółem: |
/////////////// |
////////////// |
///////////////// |
|
|
Dodatkowe składniki oferty:
1. Termin realizacji dostawy od daty podpisania umowy –
2. Gwarancja na wymienione części zamienne, podzespoły –
3. Warunki płatności – przelew, 21 dni od daty otrzymania faktury i podpisania protokołu przyjęcia usługi , zamawiający dopuszcza płatność na podstawie faktur cząstkowych.
4. Informacje dodatkowe
Oferta powinna zawierać:
– cenę netto i brutto dla każdej pozycji w pkt.1,
– kopie dokumentów: wypis KRS, nadanie NIP, Regon,
Przygotowanie oferty na koszt Wykonawcy.
Oferty można składać do dnia 08.12.2014 r., na adres – Polska Agencja Żeglugi Powietrznej , Dział AZN, 02-147 Warszawa, ul. Wieżowa 8 nr faxu. 22 574 52 18 lub pocztą elektroniczną a.malesa@pansa.pl; d.kacprzak@pansa.pl
Zastrzegamy sobie prawo swobodnego wyboru oferty.